Zwroty i Reklamacje


Zwroty bez podawania przyczyny - nawet do 30 dni

Nasza Zielarnia oferuje Państwu tylko i wyłącznie sprawdzone produkty w oryginalnych opakowaniach od zaufanych producentów. Pozytywne opinie naszych klientów zaświadczają o zaangażowaniu naszego zespołu. Jeżeli jednak zakupione produkty nie spełniają Państwa wymagań, można je bezproblemowo zwrócić lub wymienić. Bez zbędnych pytań z naszej strony, bez podawania powodu ;) W tym celu prosimy o wiadomość Email, kontakt telefoniczny lub po prostu odesłanie towaru na nasza adres z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy oraz dowodem zakupu. 

Zwroty zakupionych produktów w sklepach internetowych objęte są ustawą mówiąca o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni. Ale wychodząc naprzeciw Państwa wygodzie, przyjmujemy zwroty nawet do 30 dni od momentu otrzymania wysyłki! 

Aby zwrócić lub wymienić produkty, prosimy przeczytaj poniższe punkty:
  • Zwracany lub wymieniany produkt powinien być nowy, bez oznak użytkowania. W przypadku suplementów lub kosmetyków, jeżeli posiada - oryginalnie zafoliowany.

  • Do zwracanego produktu dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy (pobierzesz go tutaj) oraz dokument zakupu. Nie zapomnij, niezbędnym do zwrotu należności będzie Twój rachunek bankowy.

  • Zwrot lub wymianę z wypełnionym formularzem zapakuj starannie i wyślij na nasz adres: Zielarnia Podlaska, ul. Kopernika 3/5a 14-200 Iława 

  • Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu towaru możesz liczyć na zwrot należności od 3 do 14 dni roboczych. Bądź wysyłkę wybranego przez Ciebie produktu.

Reklamacje zakupionych produktów

Wszystkie towary oferowane przez Zielarnię są oryginalne, nowe i pochodzą bezpośrednio od zaufanych producentów lub dystrybutorów. Każdemu naszemu klientowi przysługuje prawo do reklamacji. W tym celu prosimy o zachowanie paragonu, ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego.

Celem zgłoszenia reklamacji prosimy o informacje e-mail na nasz adres sklep@zielarniapodlaska.pl lub kontakt telefoniczny + 48 793 723 753. Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem/fakturą zakupu, co znacząco przyspieszy całą procedurę.


Klient zawsze wysyła do nas paczkę na swój koszt (w przypadku uznanej reklamacji zwracamy kwotę za przesyłkę na podstawie rachunku, z którego wynika jakie koszty poniósł klient przy zamawianiu danego produktu). W ciągu maksymalnie 14 (czternastu) dni od momentu otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Państwem i poinformujemy, jak będzie przebiegał dalszy proces reklamacji.


W przypadku uszkodzenia reklamowanego produktu podczas transportu przesyłki, należy w chwili odbioru paczki sporządzić protokół szkody/reklamacji z kurierem lub niezwłocznie (w ciągu 24h) skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.